Cisowianka
Age is just a number - według Łukasza Jemioła

Age is just a number - według Łukasza Jemioła

30 września 2019

30 września 2019 r. w zabytkowej przestrzeni Biblioteki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie odbył się pokaz najnowszej kolekcji jednego z najlepszych polskich projektantów, Łukasza Jemioła. Na wybiegu zaprezentowano 40 sylwetek na sezon jesień/zima 2019/20 inspirowanych latami 70. i klimatem vintage. Ubrania stanowiły zaskakującą interpretację stylu hippie przedstawionego w minimalistycznym wydaniu.

Łukasz Jemioł wykorzystał w swojej najnowszej kolekcji inspiracje zaczerpnięte z lat 70. Projektant połączył elementy stylu vintage oraz hippie z tego okresu z minimalistycznymi formami. Druk malarski, motyw pantery i kwiatowe wzory to główne motywy wykorzystane przez artystę. Delikatne kroje sukienek i koszul zestawił z oversizowymi marynarkami i płaszczami tworząc nonszalancką i eklektyczną kolekcję, która łączy pokolenia. Sylwetki charakteryzują się uniwersalnością i prostotą, co sprawia, że niezależnie od wieku, każda kobieta znajdzie wśród nich coś dla siebie.

Zaprezentowane ubrania zostały uszyte z takich szlachetnych tkanin, jak kaszmir, welur, żakard, cupro czy wełna. Projektant odważnie zestawił je z najwyższej jakości jeansem i bawełną oraz subtelnym jedwabiem. Nowa kolekcja to elegancka, jesienna paleta barw. Zobaczymy w niej zarówno zgaszone, jak i wyrazistsze kolory, wśród nich przede wszystkim burgundy, granaty, biele, czernie, ciepłe brązy, khaki, beże czy karmelowe odcienie.

Wydarzenie odbyło się w zabytkowej przestrzeni Biblioteki Szkoły Głównej Handlowej, gdzie pojawiły się znane osobistości ze świata show-biznesu i mediów. Gwiazdami pokazu były Urszula Dudziak, Lidia Popiel, Katarzyna Fortuna, Agnieszka Ścibior i Dagmara Radzikowska, które wystąpiły tego dnia wyjątkowo w roli modelek.

Age is just a number - według Łukasza Jemioła 2 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 3 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 4 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 5 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 6 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 7 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 8 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 9 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 10 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 11 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 12 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 13 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 14 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 15 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 16 Age is just a number - według Łukasza Jemioła 17






Po raz 24. zostały wręczone najważniejsze nagrody miesięcznika Zwierciadło. Uhonorowane zostały wybitne osobowości ze świata kultury i sztuki.

Kryształowe Zwierciadła 2019

Po raz 24. zostały wręczone najważniejsze nagrody miesięcznika Zwierciadło. Uhonorowane zostały wybitne osobowości ze świata kultury i sztuki.

24 kwietnia 2019 r. - W Pałacu na Wyspie w Łazienkach Królewskich w Warszawie Maciej Zień przedstawił swoją najnowszą kolekcję, zatytułowaną „Mojo”.

Maciej Zień: Mojo – kolekcja jesień-zima 2019/2020

24 kwietnia 2019 r. - W Pałacu na Wyspie w Łazienkach Królewskich w Warszawie Maciej Zień przedstawił swoją najnowszą kolekcję, zatytułowaną „Mojo”.

Jego autorska kolekcja wykracza daleko poza ramy współczesnego myślenia o modzie. Geometryczne konstrukcje, asymetria i oryginalne brokatowe dzianiny oraz oryginalne dodatki to iście teatralne kostiumy prosto z karnawału w Wenecji. Ta wizjonersk

Adrian Krupa – zwycięzcą 10 edycji konkursu Fashion Designer Awards

Jego autorska kolekcja wykracza daleko poza ramy współczesnego myślenia o modzie. Geometryczne konstrukcje, asymetria i oryginalne brokatowe dzianiny oraz oryginalne dodatki to iście teatralne kostiumy prosto z karnawału w Wenecji. Ta wizjonersk

Po raz dziesiąty z rzędu laureatem tego cennego trofeum została CISOWIANKA, co jest potwierdzeniem siły tej marki i zaufania jakim od lat obdarzają ją konsumenci.

10. Superbrands dla CISOWIANKI

Po raz dziesiąty z rzędu laureatem tego cennego trofeum została CISOWIANKA, co jest potwierdzeniem siły tej marki i zaufania jakim od lat obdarzają ją konsumenci.


Do góry
W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie w ramach naszej witryny stosujemy pliki „cookies” wskazane w polityce prywatności. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień w zakresie plików „cookies” w przeglądarce internetowej oznacza, że wyrażacie Państwo zgodę na ich zapis i wykorzystanie oraz, że akceptujecie naszą politykę prywatności.

Polityka prywatności OK, zgadzam się